Pravila korišćenja

Upoznajte se sa pravilima sajta licitiraj.me

Za uspostavljanje kontakta sa članom: 2 dana od dana kupovine tj. prodaje (i prodavac i kupac su dužni
da se jave drugoj strani u ovom roku).
• Za uplatu novca (ukoliko se uplaćuje prodavcu unaprjed): 5 dana od dana kupovine.
• Za završetak saradnje: 8 dana od dana kupovine.
• Rokovi se mogu produžiti uz obostran dogovor.
Ukoliko saradnik ne ispoštuje neki od rokova (bez vaše saglasnosti), možete odustati od dalje saradnje i izvršiti negativno ocenjivanje. Navedeni rokovi obuhvataju i vikende (npr. ako ste predmet kupili u petak, rok za kontakt je do nedelje, a za uplatu do naredne srijede). Za vreme praznika tokom kojih ne radi platni promet, kao ni kurirske službe, rok za uplatu ili slanje predmeta se pomjera da bi se omogućio nesmetan završetak saradnje.

  1. Snosi ih kupac, osim ako nije drugačije naznačeno ili dogovoreno.
  2. Moraju biti realni i odgovarati cjenovniku transportne službe.
  3. Ne plaćaju se za lično preuzimanje.
  4. Troškovi pakovanja moraju biti realni i ukoliko postoje prodavac je u obavezi da to naglasi i precizirana aukciji.
    Prodavac šalje predmet na adresu koju dobije od strane Licitiraj Me, osim ukoliko kupac prilikom kupovine ne navede drugu adresu za slanje.

Ako korisnik nije ispunio neku obavezu ili je prekršio pravila, možete ga kontaktirati putem poruka radi dogovora i saradnju ocjeniti u skladu sa pravilima ocjenjivanja.
Ukoliko na taj način ne uspete da rešite nesporazum, pošaljite poruku korisničkoj podršci Licitiraj Me preko formulara na Kontakt strani. Potrudićemo se da pomognemo da se dođe do najboljeg rešenja.
Licitiraj Me tim može razmatrati nesporazume i pomagati u rešavanju u sledećim slučajevima:
• ispoštovani su rokovi,
• kupac je izvršio uplatu na podatke koje je Licitiraj Me dostavio,
• član je uložio žalbu Licitiraj Me timu na ocjenu u roku od 15 dana od dobijanja ocjene.

Na Licitiraj Me nije dozvoljena trgovina sledećim predmetima kao što su

  • oružje i municija,
  • ljekovi i pomoćna ljekovita sredstva, biljni preparati, čajevi i melemi, preparati i sredstva za njegu tijela i održavanje higijene bez deklaracije,
  • pornografija,
  • hrana i suplementi ishrani (bez adekvatnih dozvola),
  • plagijati robnih marki, patenti, žigovi, medijumi koji krše autorska i srodna prava,
  • sredstva plaćanja i hartije od vrjednosti, važeći dokumenti i dozvole,
  • eksplozivna, pirotehnička sredstva,
  • hemikalije opasne po zdravlje,
  • igre na sreću,
  • duvan,
  • uređaji za smanjivanje prikaza potrošnje električne energije,
  • softver pod licencom NFR (Not for resale – nije za preprodaju) i besplatan softver.
  1. Da biste registrovali novi nalog, potrebno je da kliknete na polje Login / Registracija, koje se nalazi u gornjem desnom uglu.
  2. Nakon toga potrebno je kliknuti na opciju Nemate kreiran nalog? Kreirajte sada.
  3. Na novootvorenom ekranu porebno je unjeti Korisničko ime *, Email, Lozinku kao i potvdu Lozinke, te kliknuti na opciju Registrujte se.
  4. Na navedenu Email adresu će stići aktivacioni email na kom je potrebno potvrditi Email adresu klikom na: Potvrda email adrese.
  1. Da biste se ulogovali na svoj nalog, potrebno je da kliknete na polje Login / Registracija, koje se nalazi u gornjem desnom uglu.
  2. Zatim unesite tačno svoje korisničko ime (ili e-mail adresu) i lozinku, i kliknite na dugme Ulogujte se.
  3. Ukoliko ste unjeli ispravne podatke, ući ćete na svoj nalog.
  1. Na Vašem profilu u meniju postoji opcija pod nazivom Izbriši nalog.
  2. Nakon što kliknete na tu opciju, dobićete poruku obaveštanja sadržine “Da li ste sigurni da želite da obrišete Vaš nalog i sve oglase koje ste kreirali?”
  3. Nakon potvrde Vaš nalog će biti trajno izbrisan.
  1. Možete kontaktirati prodavca klikom na opciju Kontaktirajte vlasnika oglasa koji se nalazi na samom oglasu.
  2. Nakon toga će se otvoriti forma u kojoj možeti unjeti i poslati Vašu poruku.
  1. Način plaćanja se dogovara isključivo sa prodavcem preko poruka na sajtu.

Članovi imaju mogućnost da ocjene saradnju nakon završene kupovine.
Pozitivna ocjena se dodjeljuje:
• za svaku uspješnu saradnju,
• prodavcu koji je spreman da uvaži reklamaciju za predmet.
Negativna ocena se dodjeljuje:
• članu koji neopravdano odustane od saradnje ili ne ispoštuje rokove,
• prodavcu koji odbije da uvaži reklamaciju za predmet (kupac nema pravo da ocjeni saradnju negativno ukoliko mu reklamacija nije odbijena).
Licitiraj Me tim zadržava diskreciono pravo poništavanja dodjeljenih ocjena, kao i pravo da u svakoj pojedinačnoj situaciji ne poništi (obriše) ocjenu.

Obavlja se na adresi prodavca, osim ukoliko na aukciji nije drugačije naznačeno.

  1. Možete otkazati članstvo u bilo koje vreme, bez obrazloženja putem opcije na profilu: Izbriši nalog.
  2. Momentom prestanka članstva bez obzira na razlog ili vrstu prestanka, biće obrisani svi kreirani oglasi i odmah prestaju sva korisnička prava.

  • Nije dozvoljeno neobjektivno ocjenjivati članove,
  • Nije dozvoljeno postavljanje ponuda koje su oglasnog ili reklamnog karaktera,
  • Nije dozvoljeno prije završetka aukcije, odnosno potvrde kupovine, dostavljati lične podatke (adrese drugih sajtova, e-mail adrese, brojeve telefona i slično), prosleđivati podatke člana sa kojim je obavljena saradnja trećem licu, kao ni navođenje drugih članova na dostavu ličnih podataka,
  • Nije dozvoljeno postavljati predmete u neodgovarajuću ili pogrešnu kategoriju, niti istovremeno postavljati više istih ili sličnih predmeta (osim ako to nije opravdano velikom potražnjom),
  • Nije dozvoljeno učestalo dobijanje negativnih ocena,
  • Nije dozvoljeno iznositi uvrede i prijetnje u bilo kojoj formi,
  • Nije dozvoljeno vještačko podizanje cijena,
  • Nije dozvoljeno unositi nerealne maksimalne cijene prilikom nuđenja na aukciji,
  • Nije dozvoljeno koristiti programe za nuđenje na aukciji u poslednjim trenucima,
  • Nije dozvoljeno na bilo koji način uticati na propisani tok aukcije,
  • Nije dozvoljeno prodavati Licitiraj Me nalog,
  • Nije dozvoljeno otvaranje duplih naloga radi izbegavanja plaćanja,
  • Nije dozvoljeno otvaranje drugih naloga na tuđe ili netačne podatke fizičkih ili pravnih lica.

Sankcionisanje

Kršenje Liste zabranjenih ponašanja i sadržaja na sajtu licitiraj.me može dovesti do ukidanja mogućnosti kupovine i/ili prodaje to jest trajne suspenzije naloga. Licitiraj Me tim zadržava pravo da članu trajno onemogući prodaju, kupovinu ili bilo kakvu drugu aktivnost na sajtu licitiraj.me ukoliko se za to ukaže potreba.

  1. Ukoliko ne možete pristupiti nalogu jer ste zaboravili podatke samo kliknite na Login / Registracija, u gornjem desnom uglu, i ispod će se videti opcija Zaboravili ste lozinku?
  2. Klikom na istu, otvoriće Vam se strana gde treba da upišete e-mail adresu koju ste upisali prilikom registracije. Kada je unesete, samo kliknite na Promeni lozinku
  3. Nakon toga je potrebno pratiti instrukcije i moći ćete da se ulogujete sa novom lozinkom.

  1. Na Vašem profilu u sekciji Postavke u gornjem levom uglu postoji opcija “Promenite lozinku”.
  2. Potrebno je uneti trenutnu lozinku, nakon toga novu i potvrditi novu lozinku.
  3. Lozinka će biti promenjena klikom na opciju Promenite lozinku.

  1. Da biste postavili aukciju, potrebno je kliknuti na opciju Postavi aukciju / oglas u gornjem desnom uglu.
  2. Potrebne je unjeti tačne i precizne podatke o aukciji / oglasu i kliknuti na opciju Sačuvajte aukciju / oglas.
  3. Nakon odobrenja administratora, oglas će biti aktivan i vidljiv na sajtu.

  1. Nakon završene aukcije, na samoj aukciji možete kontaktirati kupca klikom na opciju .
  2. Potrebno je ostvariti kontakt sa kupcem preko sajta u roku od 2 dana.

  1. Potrebno je otvoriti željenu aukciju.
  2. Na samoj aukciji možete postaviti vašu ponudu (Ponuda mora biti veća za min 1 eura od poslednje ponude) i nakon toga kliknuti na opciju Postavite.
  3. Možete pregledati prethodne ponude klikom na Pogledajte poslednje ponude.

  1. Rok za kontakt je 2 dana od dana kada se aukcija završila.
  2. Ako ste kupcu poslali poruku, a kupac se Vama ne javlja ili je već javio da je odustao od saradnje, možete ga negativno oceniti i kontaktirati administratora putem kontakt forme sa preciznim detaljima o nastalom problemu. Nakon prijave, administrator će izbrisati nalog korisnika koga ste naveli u poruci.
  3. Nakon toga aukciju možete postaviti iznova.